top of page

1. Počátek zbytku našeho života

__________________________________________________

Když v diáři nalistuji týden března první,

je zde citát od Coelha, jenž zní:

,,Když něco opravdu chceš, celý Vesmír se spojí, abys své přání uskutečnil."

Zdá se, že Vesmír se činil dost,

přišla na mě zamilovanost!

Nadešel čas pro naše rande číslo tři.

,,Budeš mým doprovodem na ples?" Znělo jeho přání.

Já nerozmýšlela se ani minutu

a s nadšením kývla, jak se patří.

Kdyby nadměrné nadšení bylo ilegání,

dostala bych za něj rovnou pokutu.

Byla sobota, březen pátý,

mířili jsme si to na ples bok po boku.

Přesně tak, jak praví romantické citáty,

on byl šarmantním elegánem v obleku

a já na sobě měla dlouhé vínové šaty.

Dávali jsme na parketu jako ze Star Dance kreace,

víno odvedlo svoji práci pečlivě.

Poté nastala celého večera gradace,

nadzvedl mě do výše s láskou a divě.

,,Chceš být mou přítelkyní?" Zeptal se.

Já souhlasila s takovou radostí v hlase,

že by ohluchla celá Star Dance porota.

… a to byla naše první březnová sobota,

kdy začal zbytek našeho života.

With love,

Bubblyfu*k

__________________________________________________

bottom of page